fredag 4 juli 2008

Power Meet!!

Cruisade lite igår... gissa vem som va nykter å körde???






Va ju tvungen att knäppa kort å föreviga, det har ju aldrig hänt på de fem somrar som vi haft bilen ;) Inte på PM iaf, eller nog inte på nån cruising över huvud taget!

Efter en massa strul hit å dit slutade det med att svärisarna kom hit å passade barnen. Det hade gått jättebra. Första gången de passat båda å första nattningen. B1 hade ju inte sovit middag å va soppslut vid 17-tiden å ville inte ha middag. Men hon piggnade till sig lite sen iaf... Va dock lite ledsen när vi drog iväg i raggarbilen å hon inte fick följa... Hon fick dock åka lite innan, ett varv runt kvarteret. (Hon e lycklig ba hon får sitta i bilen!)



Drog runt lite överallt inne i stan, en vända förbi lögarängen oxå. Åkte hem till mor å far å överraskade lite, de visste ju inte att vi skulle åka. De fick åka med en runda å de uppskattade det! Haha första gången vi umgåtts utan barn eller barnbarn sa jag =) Åkte hem redan vid 23,30 tiden, jag hade hunnit dra i mig nio cider, en öl å en grogg... Det gäller ju att passa på *asg* Men pigg som en lärka imorse, fick ju sovmorgon ända till 07!!

Sambon å R drog iväg vid 08-tiden ut på fältet, de körde båda två å då va jag ju tvungen att slita fram kameran å föreviga igen..haha..


Mamma skulle komma ut ikväll, hon ska ju va barnvakt imorrn å vi åker redan runt 08. Blir ett par timmar på fältet, hem å duscha, grilla å sen iväg på Mopar-träffen kl 18 å sen cruising natten lång!?! Men hon har ju lyckats missa bussen å åker inte hit förrän 22,30-bussen, jag som trodde hon skulle komma under em/kvällen så jag skulle få lite sällskap =(

GRRRR våran bil fick va med i den speciella finbils-cruisingen idag.....å jag va inte meeeed *snyftar* Men vi har haft en supermysig dag, jag å mina älskade barn, å jag fick ju åka igår i det fina vädret får jag trösta mig med... Nog för att våran bil e fin men.....finbils-cruising?? Den måste varit svarta fåret där bla dyrgripar... ;) R skulle anmäla sin bil så sambon anmälde vår oxå för skojs skull men vi trodde ju aldrig att den skulle få åka med...

Följeslagarna, dock taget förra året

Inga kommentarer: