onsdag 9 juni 2010

Jag lever...

även om det känns knappt just nu....

Tittar in efter en sisådär dryga sex månader å har saknat detta...Konstaterar att vi överlevde svininfluensan trots att spruta nr två uteblev!! Har tänkt skriva sååå länge men har varken haft ork eller tid....trots att jag VILL...har ju ett behov å skriva av mig...men har så svårt å bestämma om jag ska skriva "öppet" eller helt anonymt... Anonymt skulle väl vara det bästa för då kan man ju skriva hur å vad man vill utan några förbehåll å utan att riskera att stöta sig med någon ;) Men fortsätter så här tills vidare...

Har i flera månader skyllt på att jag skulle börja skriva igen när jag köpt ny dator! Å när jag väl gjorde det så va ju kameran trasig istället....så då ville jag köpa ny kamera först så jag kan ha aktuella bilder haha å sen e jag så grymt dålig på begränsa mig så jag har så mkt å skriva så jag orkar inte ta tag i det för jag inte vet vilken ände jag ska börja i hihi...

Inga kommentarer: