söndag 6 maj 2012

Känns som första gången någonsin

Som vi lyckats lura bort lillbrorsan med pappan. Yihaaa!! Vi ska städa men funderar på en rokad till Åsby för en fika haha för imorrn ska jag å dotra bli smala har vi bestämt. Blir tufft men nödvändigt för oss båda :0 måste komma igång å börja träna... Har varit en tuff tid å känns som jag håller på att gå in i väggen (hur det nu känns) Är sp gryyymt trött på allt nu. Men fick iaf med sambon på cirkus igår ca 2,5 timme efter att typ hotat sälja huset. Visst trivs jag men vad är vitsen med att sitta här ute ensam jämt i sitt lilla hus ensam med två barn? Såg så mkt ljusning förra våren men hösten blev fruktansvärt tung å denna vår likaså. Har inte skrivit på så länge så orkar inte rabbla allt heller :( ska bättra mig med mitt skrivande. Har ju skrivit mkt på fejjan men inte så smidigt att hänga ut sig själv där, bättre å skriva av sig här än där även om det förståss inte är nå läsare här men när jag skriver får jag ju iaf rensa lite :0

Inga kommentarer: