söndag 24 augusti 2008

Sitter här å väntar

på thai-mat!!! Yummie!

Storskruttan är hos mormor å morfar... Hade inte ens tid å ge oss en kram innan hon åkte, hon skulle HEM sa hon...gaaah....så nu e man ratad.

Ska åka ner på stan imorrn å försöka grövla fram lite byxor till barnen. Va ju ner förra veckan å det fanns inte en byxa till nån av dem *suckar* Får väl kanske ta en tur ut på Hälla å hoppas på större tur där med e det lika utplockat där som på det va på stan sist så blir det en dryg resa. Eller utplockat, hade väl kanske inte kommit in nåt.
Lindex hade knappt en endaste plagg på killsidan på bebis, ja förutom strl 68 då. Men lär köpa 80 på bodysar å 86 på byxor nästan. 74 på byxor slutar vid knäna på lille herrn å 80 lär ju inte va så mkt större. Det e ju skrämmande. Storasyster hade 80-86 när hon började på dagis å lillfisen e ju bara 8 månader.... Idag till å med förresten ;)

Skulle behöva ha tag i ett par nya jeans till mig själv oxå. Hm får se vad det blir. Jag som skulle städa såååå fint idag när jag va "barnfri", ack vad jag bedrog mig. Men vi har haft lite främmande iaf å det va ju trevligt!

Inga kommentarer: