torsdag 11 juni 2009

Halkan, motorväg å omkörning...

done done done... lilla uppkörningen nästa vecka... känner mig inte redo men det e ju bara en för-test... då får man se vad de tycker man ska öva mer på...hmm allt typ.. har ju inte fickparkerat på sex veckor typ. Va ut igår med pappa å körde... 110 km mot Virsbo! Visste inte att de hade så hög hastighet där, trodde bara det va 90 väg men men då har man gjort de å! Lär ju åtminstone köra upp inom en månad beroende på hur det finns tider... Men behöver massor med mera träning. Blir ju inte så mkt köra av här hemma med två små..

Nästa vecka ska jag tatuera mig *uuiiiiii* Spännande men hemligt hihi så ni som läser, skvallra inte, det e bara ni, brorsan å Helena som vet!! ;) Midsommar nästa vecka å, å lilla uppkörningen, händer ju massor. Sen drar vi till Idre å!

Nepp, nu kom barnvakten...Jag ska dra till stan å köra lite. Å med en praktikant i baksätet dessutom. Då kör jag bergis som en kratta...hmm....

Inga kommentarer: