måndag 15 juni 2009

Nu är inte barnen bara med mig i hjärtat för alltid...

utan även på armen!! Just nu är den inplastad men imorrn åker plasten av å smörjning å läkning börjar...då ska jag kasta in en bild här!! Det gjorde ooont! haha. Ondare än jag trott men det e ju bara några sekunder åt gången!
Gubben här hemma har fått en fis på tvären, han visste ju inget... va sur redan när jag kom hem, vill inte ge mig en puss för han är "förkyld" hm... jaja... Han har inte sagt ett ljud om vad eller vart jag tatuerat....surpuppa...så gick det med min roliga överraskning...
Midnatt nu...dags å sova. Har ju körlektion imorrn, enkellektion. Ska ta med ungarna in så är mamma barnvakt under tiden. Hon har tagit ledigt från jobbet den tiden... Körde ju omkörningar idag, det gick bra. Har även kört fyra godkända teoritester på datan...det drar ihop sig!! Lilla uppkörningen på onsdag. Det blir spännande!!

1 kommentar:

Hem ljuva hem sa...

Hej tjejen
Jag önskar dig och familjen en trevlig midsommar
Kram Catarina