torsdag 16 oktober 2008

Buuhuuu!

När lillebror somnat sin förmiddagslur så gick jag ner å la mig på soffan en stund...slog på babyvakten och uiiiiii var det nån som skrek....drygt tänkte jag, hann ju inte ens lägga mig ner...va konstigt han låter förresten...

Men så kom jag på att det lät ju inget från övervåningen.... Uiiii skrek det igen i apparaten. Det va en mindre bebis helt klart... Tänkte att jag blitt koko eller nåt men sen hörde man en vuxen i bakgrunden å då va jag ju säker på att det inte kom härifrån... Spoooky!!

Den tog alltså upp signalen från nån annan.. Har aldrig hänt förut, mäkta irriterande om man har haft större å sprungit fram å tillbaka innan man kommit på att det va fel barn.. Nu har jag slagit över på "channel b" å hoppas vi får ha den för oss själva i fortsättningen!!

Inga kommentarer: