torsdag 2 oktober 2008

Kuvösen...

ska pimpas...!!! Kuvösen är vårat lilla "uterum" på framsidan...Det är husets gamla entre som nu är inglasad. Ska fundera lite under kvällen tänkte jag hur jag ska ha det...vitt vitt vitt ska det bli!!
Ska knäppa lite bilder så här före jag gör nåt...

Gud, har ju massor att göra idag...Å e så sugen på att göra en massa inne som att möblera om å pyssla å pynta å dona....Måste städa oxå å göra rent kylskåpet för det läcker...

Men men...förmiddagen har tillbringats på öppna förskolan!! Det va himla trevligt men tyvärr mitt i Viggos sovtid. Han somnade som en stock när vi gick därifrån vid 12. Så han ligger i vagnen å sover, smidigt för nu ska vi gå till dagis å hämta storasyster så han är påklädd å klar. Va skönt att han sovit hela tiden så jag slapp ta upp han emellan :)

Inga kommentarer: