lördag 18 oktober 2008

Storaste...

goaste tjejen!! Hon va såå duktig igår när hon blev klippt!! Jag har pratat nån gång om att vi skulle göra det, åka till en frissa å klippa, å nu var det äntligen dags...

När vi kom dit så klädde hon av sig själv å klättrade upp i stolen själv! Sen satt hon å lipa till spegeln heeela tiden! Tungan for fram å tillbaka å hit å dit =)
Hon som nästan skriker när jag borstar håret på henne å inte förräns för några veckor sen har tillåtit att jag får tvätta håret... Innan fick jag lov att skölja ur skummet under gråt å skrik... Men nu har hon kommit på att man faktiskt KAN kolla upp i taket å ha en handduk över ögonen!

Sen satt hon still när frisören sprayade vatten, kammade, klippte och till å med fönade håret!!! Hon fick beröm i massor efteråt både från mig å frissan som sa att hon aldrig varit med om en så foglig två-åring som suttit så still å varit så duktig... En klubba bidde belöningen!

Hon var mäkta stolt över sig själv efteråt å ville klippa sig mera.. Så gärna så att hon när vi kommit hem å hon blev ensam en kort stund, hämtade sig en sax å klippte luggen de centrimetrarna som va kvar... HRMMM.....

Inga kommentarer: