måndag 2 mars 2009

10 dagar...

sen sist...vad har hänt?

1. Jag börjar inse att jag blitt blåst på molo-leggingsen....
2. Jag fick inga pengar för lillebror från försäkringskassan, de tyckte jag kunde leva på storasysters lägsta-nivå-dagar. ja hela 252 kronor inbringade dom. *bankrutt*
3. Jag har varit på två ljuspartyn *ännu bankruttigare*
4. Har klippt å färgat håret... *bankruttigast*
5. Är grymt tacksam för att jag lever ihop med en förmögen karl som tjänar sisådär hundratusen i månaden... *försöker inbilla mig för att bli mindre bankruttig*
6. Har varit hos Linda å pimplat rödvin!
7. Ansökt om körkortstillstånd *tredje gången gillt*
8. Har sovit alldeles för lite eftersom lillebror inte vet vad sova är....
9. Fått massage i stolen hos frissan *lyx*
10. Blitt kär i min frissa efter besöket där *love*
11. Återigen insett att min karl jobbar faktiskt bra utan hundratusen men det räckte ju till ljus å klippning iaf....å en ny tröja bidde det oxå men berätta för guds skull inget....

Haha.... imorrn blir det en najs dag för mig å Storasyster. Lillebror har vi sålt till mormor. Det blir klippning å kinamat.... å kanske Busborgen men det orkar vi nog inte efter all shopping på stan...haha

1 kommentar:

Madde-mamman sa...

Ljusparty tips - var känslig mot dofter vilket gör att alla doftljus går fet bort och då blir det inte så stort utbud kvar -tadaa- mindre bankrutt!

Och jag ger mig, ditt strul med FK klår mitt, med hästlängder, jag fick ju ut 610:- isf de beräknade 45:-.