måndag 9 mars 2009

Har en sån där mysig

hylla från ikea, expedit, till Storasyster. Funderade förut på köpa backar i hårdplast till den. (Lånade bilden från ikea.se)
Men snikade eftersom de kostade 99 kr styck å det fanns en billigare variant i kartong å tyg för 39. Tur va nog det... Idag stog nämligen Lillebror på huvudet i en sån på öppna förskolan. Det va inte så populärt kan jag säga...

Lite senare var det dags för blöjbyte, han hade poat, å under tiden jag bytte blöjan skrek han som en stucken gris. Fick nästan förklara mig när jag kom ut därifrån att jag faktiskt inte slår han även om man kan tro det på ljudnivå *gaah* På hemvägen somnade han å sov snällt tre timmar, helt slut. hihi. Då tänkte mamman oxå softa på soffan en stund men Storasyster som skulle först sova middag å sen titta på film sa mamma en gång i minuten så det gick inge vidare. Kl 16 hade mamman gett upp å då somnade minsann Storasyster. Smidig tid å sova på, jo man tackar. Nu har hon sovit en timme så jag ska väcka henne alldeles strax så hon vill somna om om ett par timmar igen hihi.

Lillebror är tuff kille idag.


Lika tuff bakifrån


som framifrån ;)

Inga kommentarer: