måndag 23 mars 2009

Gjorde en redig vurpa

på hallgolvet av alla ställen... Lillebror blev jättelycklig över att hans mamma kom neddimpande å ville "leka" å kastade sig över mig med ett tjut.... Så nu går det i snigelfart här hemma... Är mitt sabla knä som alltid går åt fanders.. Men e faktiskt nästan 4,5 år sen sist. Tack å lov. Nu är det ju faktiskt lindrigt. Jag kan ta mig fram men inte lägga hela tyngden på det benet. Barnen vaknade redan 05,30 å Lillebror har sovit flera timmars middag. Han insåg nog att det va bäst att skona sin mamma lite...

En kiss till på toa har det blitt...men inga mer steg av Lillebror...

I fredags va vi en heldag på stan som resulterade i tre par gummistövlar å ett par skor till Lillebror. Denna månad är vi bankruttigare än någonsin men det va grejer vi måste ha. Pappan som inte ens va med hade sån huvudvärk på kvällen så han somnade vid 19,30. Jag badade barnen å de somnade vid 20,30. Konstigt att de stog sig så länge trots allt under dagen. Sen röjde jag järnet när de sov alla tre. Blev såå fint. Men på lördagskvällen va det lika illa igen. För att inte tala om nu...
Va därför mitt knä brann...ett Pelle Svanslös dvd-fodral är boven.

Hm... fyller på med lite tävlingar på sidan eftersom jag iaf inte kan göra så mkt annat idag.... *Suck*

Inga kommentarer: