lördag 27 september 2008

Kom...

alldeles precis hem. Har varit på ljusparty! Jag som inte kunde gå å tänkte det inte va hela världen eftersom jag ändå inte brukar handla nåt. Jag älskar ljus, ljusstakar å lyktor. Men jag är ju så fruktansvärt dålig på att tända dem. Därför känns det onödigt att lägga flera hundra kronor på ljus... Men idag så slog jag till!! Ett par lyktor som kostar 769 som jag kollat in å suktat efter flera gånger, nu va det 5års jubileum å de var på kampanj för 399 så då bidde jag ju tvungen ;) Bidde lite choklad å vita thai ljus till det!

Hm bidde inte bara ljus förresten, bidde ett par glas rödvin oxå!! Å en massa skitsnack å trevligt sällskap!! Såå mysigt, behövde verkligen det där... Fast en timme råkade bli nästan sju ;) Men det var jag värd! Egentid med andra vuxna efter min ständiga egentid med barnen....

Fyra timmar va vi ute idag, bidde ett besök på banken, Konsum å 1,5 timme i lekparken. När vi kom hem satt svärfar utanför å vänta, hade vi vetat det hade vi ju gått hem lite tidigare! Hm å hantverkare har vi haft hemma, ganska skönt faktiskt. Fönstrena blir fixade å jag känner mig tvungen att hålla åtminstone liite ordning hemma så det ser faktiskt skapligt ut här hemma! Inte välstädat men något mindre kaos än vanlig iaf!

Äh ska försöka få en timmes sömn innan nån vaknar *peppar, peppar* Inatt va det ju Hannahs tur å va uppe....

Inga kommentarer: