tisdag 9 september 2008

Passade på

att ha en heldag på stan idag...

Hannah åkte ju till mormor å morfar igår. Morfar kom hit å hon sa ju direkt, jag åka hem dig? Å det va ju såklart hon fick det =) Tur det va någorlunda skapligt städat hemma så jag kunde slappna av lite. Ba kolla tv å sova lite annars blir jag så stressad att jag måste städa så fort hon åker dit.

Köpte nytt mobilbatteri, verkar bortkastat, efter ca sex timmar piper den för dåligt batteri...tänk om jag lagt ut 300 kr på ett nytt batteri i onödan...å dessutom batteriluckan som kostade 129kr. Det visar sig väl om några dagar.

Passade ju på å framkalla ett par bilder, 400 rättare sagt! Men har ju faktiskt inte framkallat sen i mars så det va ju inte särskilt många =) Det gick loss på 900 kr men fick dem på en timme! Shoppade fyra nya album oxå så nu har jag å göra alla hela femton timmar Hannah är på dagis den här veckan! =)

Va in på Lindex utan att handla en endaste grej, det ni =)

Lunch bidde det såklart på "stammisstället"; Thai Fastfood!! http://www.thaifastfood.info/1.html Yummie! Men proppat va det så jag å Viggo satt ute å käka. Han fick äta 8-månaders burk men va nöjd ändå! haha! Men det gick bra, hade bara tshirt, bidde lite kallt dock när jag ätit klart men då va det ju bara susa vidare!

Letade gardinkappa eftersom lille herrn hänger i gardinerna så stängerna håller på att ramla ner men det verkar ju inte gå å få tag på knappt. Kom nyss att tänka på Jotex å där fanns det för 59,90/m så får nog slå till därifrån! http://www.jotex.se/misc/ProductZoom.aspx?ImageSource=lackokapp.jpg Den här passar nog soffan! Men 33 cm känns ju fasligt kort iofs...

Hämtade ut biljetterna till Art Garfunkel jag beställt. Va ju hundra kronor rabatt med VLT-kortet. Tänkte mamma å pappa skulle få dem eftersom de ställer upp så mkt. De va ju hit å lämnade Hannah så de fick dem då! De vart himla glada men skulle aaabsolut betala för dem själva...iiinte då... man måste ju få visa sin uppskattning på nå sätt. Så mkt som de är barnvakt å handlar kläder till mina ögonstenar...

Å vilken glädje det va när syskonen återsåg varandra efter ett dygn, de var helt stolliga båda två!!

Hm dessutom misstänker jag en i bekantsskapskretsen för att vara gravid hehe... Skickade ut en line om att jag skulle göra mig av med bebisgrejer å genast fick jag ett napp!!! Spännande!!

Å sambon har planer för studier....vet inte om jag ska skratta eller gråta men det får jag vojna mig om en annan gång för insåg just att klockan snart är 01. Lär väl sova innan Viggo vaknar...typ 05 eller nåt....hua...jag önskar mig en sovmorgon till kl 07 tack!! ;)

Inga kommentarer: