söndag 28 september 2008

Nice...

dag har det varit... Barnen sover å jag passar på å surfa runt lite! Blir inte så ofta nuförtiden jue!

Idag har det snickrats å målats, vattnats gräsmatta (nysådd), plockats äpplen från träd å mark, dammsugits, umgåtts å myst. Ja det har varit en fin dag. Å vilket väder, så soligt å fint, synd med blåsten bara. Synd att helgen går så himla fort. Hela gårdagen försvann ju på sambons golftävling. Han åkte 8,30 å va hemma 19,30. Hade ju räknat med 17-tiden. Men hade tydligen varit massor med lag med så det blev mkt väntetider...

Lillskiten har sovit tre nätter i rad nu....så skönt...bara det håller i sig *peppar peppar* å han rosslar inte alls så där som tidigare i veckan. Kanske vi kan gå till öf i veckan nåt dårå!!

På lördag e det party dags! En fest som jag ser sååå mkt fram emot! Hmm, kanske bäst å stanna hemma från ÖF iaf så vi inte lyckas pricka in några nya bakterier ;) Ska bli så kul å skönt å få festa till ordentligt. Det e första gången som jag ska lämna bort min lillskit!! Om man bortser från en kryssning i maj å en kväll på Power Meet när mamma sov här på natten å vi i källaren. Å den kvällen va ju väldigt magisk - NOOOT. I övrigt har man ju varit nykter sen i februari 2007 i princip....

Längtar efter fest men har ingen lust å gå på krogen, vill gå på privat fest! Som i våras när vi va hos Linda, åt, drack, hade jättetrevligt, drack lite mera, drack slut på groggvirke, sjöng singstar, drack mera, sjöng bättre å sen kunde man valsa hem - till gatan bredvid. Det kallar jag sköööönt! haha....

Nää ska väl umgås lite....hör en chipspåse prassla därnere.... Får se vem som e mest intresserad av mig när jag kommer ner....den eller sambon *asg*

Inga kommentarer: