måndag 12 januari 2009

Årets första besök..

på ÖF gjorde vi idag. Lillebror blev glaaad när han kom in där. Han va så glad så det räckte ända tills vi kom hem...grrr... Men storasyster va iaf glad hela dagen. Tack å lov för henne ;) Förstår inte va som hänt med min glada kille... *PEPPAR PEPPAR* så har han iaf sovit bättre de senaste nätterna... Räcker med att gå upp en eller ett par gånger.

Å jag är så knäpp så jag sitter framför datorn nu när alla sover.. Igår sov alla vid 21,15. GUUD så skönt, jag tänkte lägga mig tidigt jag oxå men på nå vänster blev jag ändå uppe till 01. Fatta va bortkastade timmar i sömn som jag _verkligen_ skulle ha behövt. Idag va det tyst i huset redan 20,15. Vilken dröm! Jag hade satt gränsen på att lägga mig senast 23 idag men det har jag ju redan spräckt...

Hm är såå shoppingsugen... Skulle behöva ha lite nya sängkläder känner jag å nya gardiner till sovrummet å vardagsrummet...hua... Hittade faktiskt jättefina sängkläder på Halens. Så blir nog en beställning därifrån. Hade ju varit smidigt om man hade fått tag på gardiner från samma ställe... De hade bäddset med Cars oxå. Det skulle Storasyster älska. Hon fick ju filmen i julklapp å den är snart utsliten. Hon har nog sett den en gång per dag sedan juldagen - minst! Fast jag tycker hennes urtjusiga Hello Kitty påslakan matchar hennes rum bättre ;)

Idag har vi ätit fiskgratäng till lunch. Å riktigt potatismos å prinskorv till middag. Vad blir det imorgon tro? Vojne vojne. Jag har såå dålig fantasi när det gäller maten...

Nä nu bli det natti!

Inga kommentarer: