onsdag 22 april 2009

Dagens mamma....

Jag har varit på Me&I-party idag!!! Utan att handla!! Eeh..måste va nå snett med mig haha... Blev sååå snål... Hittade en jättefin tunika (sputnik) å tshirt (traktor) Men för att köpa tex tunikan för 230 kr så måste man betala typ expeditions avgift på 49 kr...fan har ingen lust att betala 280 kr för ETT plagg...det kan jag ju köpa fyra tunikor på lindex för nästan...jag veeet att det inte är samma sak men ändå...sist tyckte jag att det va risig kvalite på det jag köpte... *säger hon som tillslut kommer beställa den där satans tunikan iaf* ;)


xxxxx


tillägg...jag ljög...fula mig...det va säsongen innan jag inte va nöjd....det jag beställde förra gången har ungarna inte ens använt...sååå var det...haha

3 kommentarer:

♥Camilla Nordin♥ sa...

Jag hade inte tänkt köpa nåt från meandi den här sesongen....Sen fastnade jag för kronklänningen. Så blev det lite mer hehehe . Jag tänker dock avbeställa halvmåneklänningen till Hannah. Hon ville inte ha den.
Det är dyrt! Tycker inte att det är värt det....

Hem ljuva hem sa...

Hej tjejen
Du kanske ser oss i helgen hos T titta gärna förbi när vi sliter med bilar för det är dags att putsa igen.
Kram Catarina

Hem ljuva hem sa...

Hej tjejen
Tyvärr är jag inte anmäld till dam rallyt . Nästa år får jag hoppas.
Jag trodde du skalle titta förbi i helgen hos T.
kram Catarina