onsdag 22 april 2009

Revansch

bidde det! Jippie! Hurra, jag visste väl att jag inte va fullt så usel som det verkade då i måndags. Nu gick det finfint...fast det va samma tid å sammma lärare....men jag slapp ju bergslagsvägen haha... Fick köra hässlö-viksäng-björnön däromkring. Å jag tog gathörnet! YES! Imorrn e det dags igen å då blir det lite stoppövningar utåt irsta....panikbromsning bla! Spännande!

Va till tandläkaren med Storasyster imorse. Första besöket! Gick kanonbra förutom att vi fick vänta ett tag innan vi fick komma in men hon lekte så nöjt med grejerna där! Hon va såå duktig, å pratade massor å donade. Fast hon försökte sno tandsköterskans nalle haha. Sen skulle hon få välja två saker när hon varit så duktig så hon försökte med nallen igen men det funkade inte. Men det fanns en låda med ringar så hon tog lyckligt allihopa :) Tillslut kom vi iaf ut men _EN_ ring å ett Nalle Puh-klistermärke!

Sen till dagis en timme sent. Väl där va det ju stopp, hon blev ledsen å ville inte va kvar. Skulle gå med storbarnen till skogen. Lyckades lura in henne på innergården till småbarnen iaf. Sen på vägen hem fick jag såå dåligt samvete. Men ringde å kollade å hon va iaf glad å lekte. Tänkte att jag får ju ändå väcka lillebror för att gå å hämta henne sen. Eftersom jag är borta en del med körningen så kunde hon ju likväl fått vara hemma med mig men jag kunde ju inte gärna ändra mig heller...men efter samtalet kändes det bättre... Men när jag kom hem insåg jag ju att jag hade hennes grejer låg under vagnen gaaah... Fick in å byta bajsblöja på Lillebror sen va det bara att ta cykeln till dagis å lämna väskan...smög in å de va kvar på innergården å lekte så hon såg mig aldrig tack å lov!

Nepp nu ska jag läsa lite teori tror jag....medans lillebror sover...om inte jag oxå somnar haha..

Inga kommentarer: