måndag 20 april 2009

Hemskhetens hemskhet...

...har jag lyckats med idag...

Ny körlärare å sambon i baksäte för att lära oss lite gemensamma nyheter...jag lärde mig inget...förutom hur man får motorstopp...prickade väl sisådär en 100 motorstopp på lika många minuter...faaaaaaan...det som gick så bra...

Kunde knappt starta bilen å köra rakt fram känns det som...Kunde inte backa runt gathörnet, kunde inte starta i backe (som jag själv tyckte jag va expert på i helgen) kunde inte växla, kunde inte gasa, körde på trottoarkanterna på höger sida...eeeh?!?! hallåååå jag fattar inte...ville bara dööö typ. Sen skulle jag köra från Vega till körskolan. Hm på jättebergslagsvägen...förbi två rondeller...trafikljusen (hundrafjorton stycken typ)å klockan va drygt 17 vilket betyder att det såklart va helt trafiktomt dessutom...NOT...

Urladdning urladdning urladdning

Nästa lektion imorrn, ska byt tillbaka till min gamla lärare å dessutom bara boka lektioner på förmiddagen i fortsättningen...*ler* Nä skämt åsido...men lär försöka ladda om... Imorrn ska jag ägna 800 spänn till att slita på körskolans koppling istället för vår egen med ny start i backe å dessutom ska jag banne mig runt det där jädrans hörnet som jag har klarat både förra å förrförra lektionen...

Over and out...

Inga kommentarer: