fredag 17 april 2009

jisses jag hinner

verkligen inte med att skriva....allt tid försvinner ju i ett nafs...köra plugga...plugga köra...å däremellan kan det ju va bra å röja i huset, tvätta, diska, städa å hej va det går...ser ut som ett ständigt bombnedslag här...Men hejpa, denna vecka har jag kört hemma måndag å fredag å på körskolan tisdag å fredag! Det går framåt iaf.

Idag har jag gjort en hel serie med start i backe haha...det gick ju strålande förutom en sak: BLICKEN, PILEN, FILEN det är lustigt. Jag som trodde att det va dragläget som va det komplicerade. Nää då...det simpla är att KOLLA innan man kör...puckade mig...å jag vill helst blinka först, sen titta å sen köra...jag tycker det va bättre man blinkade från början jag ;)

Hm klockan är 23 å jag tänkte ägna tiden fram till spöktimmen åt teoriboken så nu för jag skriva snabbt haha... Hm barnen då, som den här bloggen skulle handla om?? Ja idag har nog Lillbrötchen gått mer än han krypit!!!
Å Storasyster fick "jättefina" klänningar efter min tio minuters shoppingraid på Lindex när jag va på väg till bussen ;)

Igår va vi ute i tre timmar efter dagis...sandlådan va en storfavorit. Jag höll på frysa ihjäl tillslut å båda vägrade gå in... Skönt när man kan va ute så mkt igen! Tror de sover bättre då å! *peppar peppar*

3 kommentarer:

♥Camilla Nordin♥ sa...

Lycka till med körkortet!

Visst är det skönt att kunna va ute en hel dag! Jag är så frusen så jag fryser som en hund , men jag brukar kunna stå ut.
Ha en bra helg!
Kram!

Under mitt kök sa...

Det var ett tag sedan ,hoppas allt är bra med er. Kul med körkort jag skulle inte kunna vara utan mitt. Kram på dig Elisabeth

♥Camilla Nordin♥ sa...

Hoppas det var ok att jag la till dig i min blogglista ?!