fredag 21 november 2008

Ännu...

...en vagel har infunnit sig...ser ut som jag gått en boxningsmatch...Har en uppe å en nere på höger öga å en uppe på vänster...å neeej då...min sambo har inte misshandlat mig om ni undrar...å ingen annan heller för den delen...

Efter en massa turer under natten så tillbringades sista timmarna med två vuxna å två barn på tvären i dubbelsängen...himla gemytligt...tur att pappan går upp redan 04 så det blir mera plats till oss andra ;)

Termometern visar -5C, det är vitt ute och solen skiner så nu väntar vi på att lillebror ska sova klart middagsluren så vi får gå ut!

Fick för mig igår morse att jag skulle ta bussen in till stan för att hämta min lampa som jag beställt från Humlegatan. Hade ju även vunnit på cirkeln å tanken va ju att beställa två lampor till vardagsrummet. Men väl där så bidde det ju en massa annat så det bidde inga pengar kvar hihi.. Bilder kommer i en annat inlägg.
Lillebror hade den goda smaken (?) att göra lite poo i blöjan när vi va där å efter ett snabbt blöjbyte hade vi bytt ut den mysiga goda doften av ljus till en sämre variant...Elisabeth fick snabbt vädra å tända lite ny doft innan det kom flera kunder...Sorry Bettan ;)

Därefter bidde det en snabb vända på nyöppningen av Lindex Vasagatan. Trångt värre med barnvagn å svettigt för lillebror i overallen. De hade 3 för 2 på alla barnplagg å ytterligare 100 kr rabatt om man handlade för 400. Såklart hittade jag INGENTING. Jag som håller på handlar upp hela barnavdelningen där i vanliga fall *suck* Fast att jag hade tänkt köpa pyjamasar till barnen i julklapp. Hade ju varit ett ypperligt tillfälle...
Sen bidde det en hämtlåda från Thai fast food å snabbt iväg till bussen å hem. Kom till dagis fem minuter efter utsatt hämtning...jaja..det va de som va senare än mig ändå :)

Inga kommentarer: