torsdag 13 november 2008

Vill...

...du ha en snigel på ögat? Jag önskar jag hade en....jag skulle kunna mata den just nu....

Det finns nämligen några som heter vagel...De håller på äter upp mina ögon tror jag...en efter en kommer de...gärna UNDER ögonlocken så det ser ut som jag har blivit misshandlad eller nåt...hua...de e stora å de sitter lääänge...

Har fått remiss till ögonkliniken en gång, men när jag kom dit efter sex månaders väntan så hade den krympt så de tyckte inte jag behövde göra nåt åt den. Den satt i åtminstone nio månader... Sen jag va där har det kommit nya på båda ögonen...Senast idag har det dykt upp en nykomling..på ett helt nytt ställe, det undre ögonlocket, det va otippat... Eller nje, kanske inte, det finns ju såklart ingen plats över i de övre...hmm...

Nån som har nå husknep? föruuutom saliv på fingret å dutta för det funkar banne mig inte på de här elakingarna...

1 kommentar:

Liza i pepparkakshuset sa...

Inga husknep :(
Vilken underbar mössa H har!

Ha en mysig helg
Kram Liza