söndag 23 november 2008

Trasselhjärtan...





...köpte jag av en kompis igår som pysslar med att göra egna smycken...såå fina!! Tyvärr gör inte bilderna dem riktigt rättvisa...e lite osams med min kamera...med datorn oxå för den delen...måste installera programmet till kameran imorrn *suck* påminn mig nån..

Hm..har aldrig sett såna men nu ikväll hittade jag såna i en annan blogg...liite annorlunda så e sugen på beställa därifrån oxå. Men huur ofta använder jag halsband? Hm räcker nog med de jag har =0)

Va trevligt igår, bidde hembjudan till A å R på fika. Ungarna lekte bra å vi snackade en massa...å A pysslade halsband till mig *ler* Hembakt bidde vi bjudna på oxå!! Å öl å grogg till sambon. Snälla A skjutsade hem oss!

Idag har vi haft storfrämmande från Svärdsjö en kort stund, storasysters favoriter. Men hon blev blyg av nån anledning å pratade knappt med dem... Städade skapligt fint nere å ska ta tag i övervåningen å adventsfix imorrn (joo jag tänker pynta redan, vi e ju på kryss nästa helg!)

Tände massor med ljus idag å marschaller ute...myyys! Men dustade lite med sambon som helt plötsligt skulle till Kvicksund å festa...kan han fetglömma...så länge inte jag kan va barnfri ska inte han heller va det...å han som ska till Solvalla med jobbet på onsdagkväll å sova borta å allt...kvack...va snäll jag är...gaaah...

Inga kommentarer: